sâmbătă, 16 martie 2013

Multe noutati in lumea mea

Astazi mi-a adus aminte mami ca nu v-am impartasit noutatile aparute in ultima luna.
Din pacate,doamna doctor din Viena inca nu m-a programat,deci inca nu stiu nimic legat de acest lucru. Dar dupa ce s-a uitat mai atent la ecografia mea,mi-a reintrodus un medicament la care renuntasem de cateva luni,si adica Atenolol,2mg/2 ori pe zi.
Am invatat sa ma deplasez singura taras.Lucrez si la mersul de-a busilea,dar inca merg taras,pe coate,ca in armata.Ma ajut si de genunchi,dar parca e mai simplu doar pe coate. Stau singura in fundulet,dar numai atunci cand vreau,niciodata cand ma aseaza mami sau tati.Stia mami ca pun eu ceva la cale,pentru de fiecare data cand pleca din camera incepeam sa ma foiesc,si cum aparea ma rostogoleam pe spate razand,pana m-a prins stand in fundulet tare sigura pe mine.
Am si eu 2 dintisori! Cei de jos-centrali. Primul a aparut pe 17.02. Tati mi-a dat sa mananc in dimineata aceea,si m-a si schimbat,dar n-a observat. Cand s-a trezit mami,adormita a vazut ca a aparut primul dintisor. Al doilea a fost cadou de martisor,a aparut pe 1.03. Nu m-a durut nimic,nu am avut nici un simptom specific,iar dintisorii mei au iesit de seara pana dimineata!
In rest,mi-a mai diversificat mami alimentatia,dar am avut o reactie ciudata la carnea de pui. Mie mi-a placut,dar burtica se pare ca nu a fost de acord cu mine.
Si tot nu vreau sa mananc mar sub nici o forma. Mami a zis ca se lasa pagubasa (am tras eu cu urechea) si ma lasa pana luna viitoare in pace cu el,si mai incearca atunci.
Mi-a luat tati inca un balon mare,dar rosu de data asta,si asta imi place mai mult decat cel galben.
Am invatat sa ma incrunt,si mami se amuza teribil cand ma stramb asa la ea.
Cat a fost frumos afara,am stat mai mult la plimbare si la soare,ca mi place.
Cam astea ar fi noutatile,revin cu informatii cand avem si programarea la control la Viena!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu