miercuri, 8 august 2012

Prima operatie

Multumita dvs am ajuns la prima operatie in data de 26.07. Doamna doctor Ina Michel-Behnke de la Spitalul AKH din Viena a spus ca a decurs bine. Eu tot ce stiu este ca atunci cand m-am trezit ma durea tot corpul si as fi vrut sa dorm pana trecea durerea. Personalul de aici s-a purtat foarte frumos cu mine,au incercat chiar sa-mi faca intuneric in loc sa ma tina mereu sedata ca sa dorm si sa prind puteri.
Era sa uit...mami si tati multumesc din suflet tuturor celor care au crezut in mine si in sansa mea la viata!!

Am in continuare nevoie de ajutorul dvs,pentru cele 2 operatii care vor urma,asa ca daca doriti si puteti sa ma ajutati in orice fel,aveti nr de cont al lui tati. In cazul in care doriti sa ma ajutati dar aveti indoieli in privinta cazului meu,il puteti suna pe tati care va va raspunde oricand si va poate arata toate documentele!
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu